Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Do klubu wpłynęło ponad 50 autorskich projektów. Nadesłali je kibice. Początkowo najatrakcyjniejszy wzór plastronu mieli wybrać sami zawodnicy, ale prace podobały im się tak bardzo, tak były wyrównane poziomem, że postanowili oddać głos kibicom.

W finałowej fazie udział wzięły cztery projekty wybrane przez zawodników i klub. Później wszystko było już w rękach facebookowiczów. W ciągu trwającego dwa dni głosowania oddali łącznie 800 głosów. Wygrał wzór oznaczony nr. 3. 

– W prostocie siła! – uzasadniali swój wybór kibice.

Wkrótce zwycięski wzór trafi do produkcji, a z plastronów na treningach przez cały rok korzystać będą żużlowcy zielonogórskiego klubu. 

ZOBACZ TEŻ: Patryk Dudek zmienił klub w Szwecji. "Niespodziewanie, chciałem zostać"

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.