Dotychczas załatwienie sprawy w zielonogórskim wydziale komunikacji wyglądało tak, że po przyjściu do urzędu należało pobrać bilet z numerem i czekać na swoją kolej. A ponieważ jest to jedna z najbardziej obleganych jednostek urzędu miasta, dochodziło do absurdalnych sytuacji, gdzie ludzie pobierali od razu kilka biletów, by następnie je odsprzedawać. Pierwsi zielonogórzanie pod wydziałem ustawiali się już o godz. 4 rano (urząd zaczyna pracę o 7.30).
Władze miasta chcą, by takie obrazki przy ul. Sienkiewicza nie były już więcej oglądane. Posłużyć temu mają świeżo wprowadzone zmiany w pracy wydziału - obowiązują od piątku, 24 lipca.
Zgodnie z nowymi zasadami interesanci w wydziale komunikacji obsługiwani będą tylko po wcześniejszym umówieniu się na wizytę. Termin i godzinę wybiorą sami, wypełniając formularz dostępny pod adresem rezerwacja.zielona-gora.pl. Obecnie czas oczekiwania wynosi około miesiąca (ważne: wraz z wejściem w życie nowej formy zapisów nieaktywny staje się poprzedni adres kontaktowy, czyli wydzkom@um.zielona-gora.pl).
Decyzję o zmianach w pracy wydziału podpisał Dariusz Lesicki, wiceprezydent Zielonej Góry. W tym samym dokumencie wydłużył także terminy:
CZYTAJ TEŻ: Radny: "Pod urzędem działają zorganizowane grupy handlujące biletami"
Jak zgłosić urzędnikom zakup lub sprzedaż pojazdu? Można to zrobić na kilka sposobów:
Materiał promocyjny
Materiał promocyjny
Wszystkie komentarze