Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
1 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
2 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
3 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
4 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
5 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
6 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
7 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
8 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
9 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
10 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
11 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
12 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
13 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
14 z 15
Remont z 2001 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Fot. Archiwum Gazety Wyborczej
15 z 15
Koniec remontu - 2002 r.
Jakie były efekty remontu? Pisaliśmy o tym w maju 2002 r.
'Po siedmiu miesiącach robót firma Tramad zakończyła przebudowę placu przed zielonogórskim dworcem PKP
Kierowcy mają do dyspozycji nowe rondo, dwa parkingi z wjazdem od ul. Boh. Westerplatte i Chrobrego, a także dwukierunkowy przejazd przez ul. Dworcową. Autobusy MZK nową pętlę pod wiaduktem, a pasażerowie miejskiej komunikacji nowe przystanki. Przebudowa ze względu na wyboje w jezdni i brak właściwych oznaczeń była wyjątkowo kłopotliwa dla kierowców, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przejeżdżali przez tę okolicę.'
Wszystkie komentarze